Fredags grill och bastu


Vi grillade hos Micke i fredags, jag fick lov att ingå i Carros LCHF diet för
en kväll. Det kändes inte riktigt bra. Men det var dock mycket gott. Jag
grillade, det gick ganska bra. Jag tror jag har förstått det där med att grilla
nu, man måste bara hålla kolla på grejjerna. Det är det man gör när man
grillar, det är alltså inte så avancerat som alla vill att man ska tro!

Carros min är skön. " Jag har just ätit så mycket att jag känner mig lite
trött-fnissig". Eller är det en jag har just druckit lite vin och fnissar för de?

Mike har äntligen fyllt 20 år! Grattis Mike nu kan du köpa Chapel Hill själv,
så jag slipper köpa fel åt dig för att jag inte lyssnat tillräckligt bra. Med den
här bilden vill jag bara säga WHAT!? När togs den och fan vad snygga vi är,
men vem är han som förstör den? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0