Veckans middaggäst

Här har vi en liten tomatsalsa med basilika och lök. Och så ville jag bara 
vilka söta små och användbara skålar jag har! Jag älskar dessa små svarta
skålar som kan anses så himla onödiga. Men som alla vet så är jag galen i 
små burkar och grejjer. Så dessa skålar förgyller verkligen stunden för mig!

Iallafall så bjöd jag min vän Gustaf på spontanmiddag på en onsdag. Vi
Gick es tillsammans och hade inte setts på över ett år så det var mycket 
trevligt att äta middag och prata om livet ( och livet efter skolan).
En lite suddig bild på middags bordet där det iallafall fanns: räkor,
pesto, mamma- Liljeqvist röra, oliver, citron, piroger och nybakat 
italiensktlantbröd. Detta var alltiså en "spontanmiddag". Men jag var 
ledig hela dagen och hade lite för mycket tid som jag inte visste vad jag
skulle göra av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0