Yrlas lille stuga


Yrla bjöd på en grillkväll i sin lille stuga. Den passar ju henne väldigt bra
eftersom att hon är så liten själv. Lite ost och kex till förrätt. Mumsigt.

Sen körde vi engångsgrill. Den försökte att elda upp min majs, men det gick
ganska bra tillslut. Majs var min varmrätt. MMMMMmm Maaaajs!
 

Yrlas lilla chili som jag gav henne i våras har fått blommor! Hur kan hennes
hinna före mina i utväcklingen? Ger hon den mycket vatten? Mycket kärlek?
Ja jag vet inte, men hon har lyckats före mig och det känns inte bra. Det
som känns bra är att mina plantor kommer att få chilisar!

Kommentarer
Postat av: Linnpolajnen

Du är en korv, en majskorv

2009-08-07 @ 14:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0