Mån- Ons

      
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva min halv vecka. Jag har inte ätit så 
bra middag. I måndags åt jag majskolvar och nacos. Micke bjöd på 
fiskgratäng i tisdags ( jag pallar inte halvfabrikat!). Sen käkade jag en 
pasta med bacon till middag igår på jobbet.  

Inte så inspirerande! Men men, Nu ligger jag ute på friggebodstrappen
och försöker att skaffa lite bränna. Det går så där. Vart så rastlös att jag var
tvungen att hämta datorn. Hyfsat skadad man är, klarar aldrig att bara slappa.

Har bokat sommarens resa nu. Det vart kroatien, igen. Först dit en vecka,
sen peace and love. Kommer att bli så himla underbart!

( ja det är jag som ligger och skvimpar runt i vattnet:)

Kommentarer
Postat av: Mike

Fiskgratängen var ju grym!!

2009-05-28 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0