Majs är min kärlek

Potatisgratäng och biffar är det är normal kombo. Det var faktiskt väldigt
iallafall. Majs fungerar också som ett tillbehör. Majs är allt. Majs är livet!
Fick en matlåda också till skolan. Och mina underbart fina träskor. Appropå
mitt förra inlägg där jag fick en kommentar med frågan: " är du singel" så
va? Haha. Var det en fråga från herr Avo Cadis eller är det någon som vill ha
mig för mina talanger i köket? Jag ställer upp på att vara hemmafru om du
är följande: rik, snygg ( typ Brad Pitt i Troja snygg ), har mustasch, ett hus,
gillar mig och låtsats att du är intresserad av alla mina små intressen. Det
vill säga: Bakning, mat, så frön, majs, måla, sy, gnälla och mysa!

Kommentarer
Postat av: Pajkungen

Majs är livet.... hahaha. ja kanske det. men min paj kommer vara bättre än din! Söndag 25e April 15.00 Heleneborgsgatan 23a. Be there or be Square!

2010-04-23 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0