Finaste frukosten


En solig morgon, när var det? Kanske onsdags, ja onsdags var det. Jag
steg upp lite tidigare än vanligt och gick ut för att äta frukost i solen. Åh
det var helt underbart, varför är det inte sol varje morgon? Så jag kan sitta
ute och fundera över livets små under och äta mackor med ägg och kaviar.
Det är förresten ett ägg i glaset och det är i glaset för att det ska svalna.
Om någon undrade.

Och ja, jag gillar kaviar, jag gillar alla pålägg som jag kan komma på just nu.
Kaviar, messmör, leverpastej, ost, smör, färskost. Men jag gillar inte majonäs
och inte rödbetssallad och sånt klet!

På min friggebods trapp äter man den bästa frukosten, konstigt nog har jag
aldrig delat min friggebodstapp med någon. Jag tror att den är min egen, men
monstret tycker nog att det är hans egen. Åh monstret min fina kisse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0