Världens bästa macka?!

För att motverka den ack så tunga bakfyllan är det viktigt att få i sig mycket kött och näringsämnen. Därför prövade jag, d v s Olle och min kära kompanjon att försöka skapa den ultimata mackan efter en kväll med bananöl och rödbetssymfonier!

Detta var en svår uppgift och det krävdes några händer och tänder för skapandet! Jag funderade på att behålla receptet för mig själv, då jag förmodligen skulle kunna använda det i diverse kockmästerskap. Men så beslöt jag mig för atyt dela med mig av min kunskap till er vanliga människor i detta inlägg!

Bacon - 300 g, 50 % kött, 50 % fett
Smör - Mmmm fett
Bröd - Superspecialbröd (även kallat formfranska)
Ost - Mycket och vällagrad
Ruccola - Bitterljuv, mmmm
Isbergssallad - Maskäten och underbar
Ägg - Skramblade
Tomat - Typ tusen
Lök - En
BBQ sås - Många kalorier
HP sås - Mer kalorier
Thailändsk stark sås - hothothothothot

Där har ni den! Skulle kunna fodra 100 svältande barn i länder som europa har sugit musten ur!

(OBS! Sjukt många kalorier, ca 6000 kcal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0