Räk-mys-kväll

  
Fredagen spenderades på min inglasade veranda, med goda vänner och 
goda räkor med tillbehör. Jag är galen i majskolvar.
Igår fick alla berätta vad dom skulle välja att äta om man bara fick äta 1 sak
 att äta resten av livet. Mitt svar var enkelt: majskolvar med smör och salt!
Dom andra valde:
  • Bara Creme fraiche ( observera att de var möjligt att ha tillbehör..)
  • Kyckling med mango
  • Avokado och rödlök
Om du skulle få välja en sak att äta resten av livet vad skulle det vara? Tell me!
 
Efterrätten bestod utav vindruvor och god choklad..


Denna röra även kallad "Mamma Liljekvist " var mycket smarrig till räkorna.
Passar säkert mycket bra till ost och kex också! Man blandar Philadelphiaost
med rom av valfri sort och rödlök!

Kommentarer
Postat av: Puppan

Ååh vad fint!:) Jag tycker vi ska festa till det med lite creme fraiche något oftare. Jag ser framför mig hur vi fyller att badkar...Vad säger du?

2009-05-17 @ 14:52:50
URL: http://czetterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle välja att äta min mormors skorpor;D. Går fett ner varje dag xD

2009-05-17 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0