España

Denna sommar passade jag, min kusin och hennes vän Madde på att bli
syndfria. Detta genom en fem dagars vandring från Sarria till Santiago
de Compostela. Några km senare och helt fria från synd och skuld. Desto
mer skavsår, ont i fötterna och vackra minnen att ta med hem.


"Middag"om man nu får kalla det så på tåget från Barcelona.
Min tunga har utvecklats till en bläckfisk arm, Pulpo speciallitet i Porto Marine
Nu vet vi alla vart kött i Spanien + Middag i Sarria innan vandrigen börjat.


När man byter tåg passar man självklart på att dricka lite cerveza.


Fantastiska skogar på vägen, kändes som att vara med i en saga.

Världens ände, baugette, ost och vin. Vackrare vy har jag aldrig skådat.
Skål för en avslutad vandring, nyvunnen vänskap och vacker vy!


Roligaste tågmiddagen, men första gången med så fin dukning på resan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0